Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2013 09:04 - На Коледа стават чудеса, дали е така?
Автор: imamnujdaotteb Категория: Политика   
Прочетен: 5996 Коментари: 12 Гласове:
13

Последна промяна: 24.12.2013 09:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не ми остана нищо друго освен да пиша. Така и така след като четири вечери не съм мигнал. След като плаках цели четири дни и нощи, подух се от рев и получих кръвоизливи в очите от недоспиване, аз вече не съм същият човек. Живота си прекарах в чакане на голямата любов. Тя не само, че дойде ами си замина със същата голяма скорост, с която дойде. Аз така и не успях да я съхраня за себе си, защото алчната ми душа искаше и още и още и още.... Никога не съм бил толкова много объркан, самотен и нещастен. След 5 годишна връзка и не в очакване на някакво чудо да се случи, тя си замина от мен с друг, запознавайки се в сайт за запознанства. Да, аз не живея в чужбина, да аз нямам толкова пари, но мамка му Господ ми е свидетел имам голямо сърце и също мога да и дам толкова любов колкото всеки друг човек. Цял живот съм живял според християнските норми и правила. Искал съм да спазвам всички догми, за да може Господ да ме пази и окриля. В замяна получих едно разбито и огорчено сърце с дълбоки рани колкото е Големият Каньон. Но вината си е изцяло моя. Докато бях с това момиче, аз все чаках знак от съдбата, знак от Бога да ми каже това ли е онзи човек, който ще остане тук до мен, сега и завинаги? Така и не получих такъв знак, въпреки, че бях щастлив до седмото небе. Въпреки, че бях получил толкова много любов, обгрижване, че чак се уплаших от прекалено голямата красота. Толкова красива любов не съм могъл да си я представя още по-малко да я изживея. Тази любов беше красива като снежинките, но  и също толкова крехка и беззащитна. Това момиче достигна толкова дълбоко в моето сърце и душа, че едва ли някога аз ще мога да изживея нещо подобно. Любовта беше от пръв поглед, а тръпката, ах тази тръпка само като ме погледнеше с кафявите си очи, с усмивката със сладките трапчинки и колената ми омекваха толкова много, че не можех да стана от стола, на който седях....Това беше най-голямата ми любов и сигурно единствената в моят мизерен живот.

Времето летеше, любовта ставаше все по-силна и красива. А аз я криех и пазих в тайна. Не дадох шанс на тази любов, да се разгърне, да излезе наяве, защото беше тайна. Тя беше една голяма тайна за мен, защото връзката ми беше с жена, която е с цели 5 години по-голяма. Но я обожавах, обичах я, тръпнех, чаках я и бях готов на всичко, за да я видя макар и само за 1 миг. Някак си след това ми ставаше леко, аз получавах прилив на енергия и можех да продължа да работя със много повече енергия и бистър ум. А момичето беше до мен и чакаше, чакаше да и предложа брак. А аз тъпанар чаках знак от Бога, да ми каже това ли е тя, голямата ми любов, да не би да ми се случи нещо още по-хубаво, още по-прекрасно.................

И така в един прекрасен слънчев ден аз установих, че съм болен от заболяване на бъбреците. Жестоко заболяване, а знаете ги нашите доктори как плашат пациентите. Разболях се от гломерулонефрит, за тези, които не знаят какво е това да речем, че е атрофия на бъбреците. Дадоха ми максимално време от 2 години живот и след това ще премина на хемодиализа. Уплаших се, ужасно много...... Светът се срути пред мен. Всичките ми мечти отидоха по-дяволите..... Животът ми мина като на филмова лента, все едно съм на кино и някой прожектира моят филм на бърз каданс. Не знаех какво да правя и започнах да плача. Плачех, сутрин, вечер, събуждах се от сън и пак продължавах да плача.... А моята любов идваше всяка вечер до мен, да ме гушка, да ме прегръща, да ме целува, обичаше ме. Но аз усещах, имаше сълзи в нейните очи, тя плачеше тайно от мен и повяхваше като една хубава роза, която все още не е цъфнала.
Това ми тежеше още повече на без туй вече разбитата ми психика, не исках да разбивам и да поемам отговорността за нечий друг човешки живот. Достатъчно беше, че моят живот се разби, не исках да разбивам и нейният. Прекалено много я обичах, за да я гледам как плачи и е нещастна. Всеки човек има мечти, тя имаше своите мечти, аз имах моите мечти, двамата градяхме планове, но Господ, всемилостивият наш Господ, този, който аз почитах през моят живот, реши, че моите планове са без значение. И за разлика от другите хора, които ще се вкопчат в любимият си човек, като удавник със сламка, аз я пуснах на свобода. На свобода като един красив гълъб. Нали така казват  пусни гълъба на свобода и чакай той да се върне при теб. И аз това направих, пуснах я, пожелах и да търси някъде другаде любовта.......

Аз продължих да се боря с коварната болест, сам с болката и тъгата и с раздраното сърце.... Плачех и тъгувах за нея, но пред нея аз бях лош, унижавах я, правих всичко, за да я изгоня и да ме намрази.... Успях.....но не спрях да я обичам. Тя всяка вечер идваше в моят сън, и аз гушках една възглавницата и си представях, че тя е до мен и усещам нейният аромат. Всяка вечер ме посещаваше и докато заспях дълбоко, аз бях щастлив. За кратко, но бях с нея. С тази същата жена, която ми подари уникални спомени, преживявани, които едва ли някога ще бъдат повторени и изживени. Обичам те, страшно много те обичам и страшно много ми липсваш където и да си сега.

Изминаха две години от както ми откриха заболяването. Неща поутихнаха и аз минах в ремисия. Почувствах се отново човек и почнах да я преследвам всячески да се върне при мен. Бях готов да и кажа, че тя е голямата ми любов, единствената и, че искам да изживея остатъка от живота си с нея, под един покрив и да си имаме дечица, които да щъкат около нас. Аз така и не получих знак от Бога, дали това е жената на моят живот, но пък я обичах повече от всичко на света. Бях готов да се ожена за нея и да и предложа брак. Но както става в живота тя беше вече с друг. Много по-възрастен, разведен, зарязал жена с деца в България и заминал за САЩ да си търси късмета. Не бях го виждал, но бях разбрал. Прибрах се огорчен и започнах да плача. Плача и си викам това не може да е моето момиче. Моето момиче не може да направи такова нещо и почнах да мисля, как мога да се срещна с нея. След като прекарах една вечер в молитви, тръгнах да я търся по-улиците в града, в който живея. Не помних точно къде живееше, тъй като за цялата ни връзка съм ходил не повече от 3-4 пъти. За мой късмет или знак от Бога беше това, че това, което правя е правилното нещо ги засякох на пътя на изхода на града. Да, полицията ги беше спряла за проверка. Какво беше това? Господ ми даде шанс да се сбогувам за последно с нея или надежда, че нещата ще се оправят? Направих обратен пред сащисаният поглед на полицая, спрях колата пред тяхната и излезнах с един огромен букет с цветя и едни скромни подаръчета,но с огромна стойност за нашата връзка. Подарих и една възглавничка и едно зайче. Възглавничка, за да се сеща за мен и да ме гушка, а зайче, защото тя беше моето малко зайче. Когато и ги дадох усетих, че тя има чувства към мен, че тя все още ме обича, но те са някъде там заключени на дълбоко, стоят пусти и самотни. Погледа и беше онзи същият, който можеше да накара всеки мъж да полудее, че има такава жена до себе си. Предложих и брак, защото аз я искам до себе си. Знам, че не мога да и предложа нищо освен моите болни бъбреци и голямото си сърце. С мен едва ли ще види тази лъскавина на живота, този лукс, тази красота, но пък мога да я обичам като никой друг.

Знам, късно е либе за китка. Но вярвам, че на Коледа стават чудеса. Вярвам и искам да вярвам, че един ден ще се събера с нея, ще заровим разочарованието, болката, тъгата, която взаимно си причинихме и ще продължим напред. Ще бъдем заедно завинаги. И затова моля, Господа да ми даде един единствен шанс, един миг да прекарам с нея, за да мога да докажа и да се боря за нейните чувства. Боже, дай ми този шанс, да се събера с нея, заслужавам го заради това, че бях винаги благороден и откровен с нея. Моля, те Господи където и да си, Коледа е, помогни на мен грешника и нещастника да бъда с човека, който най-много желая и обичам. А ти Скъпа моя, където и да си, знай, че там в малка България има един човечец, който седи и те чака на прозореца, да се върнеш, да тропнеш и да те прегърне. Но помни, че неговата свещичка гори и гасне и когато видиш тъмни, помоли се за него и за неговата бедна душа, за да може и тя да намери щастието в светът на мъртвите. Весела Коледа Скъпа Моя, където и да си и с когото и да си, но помни обичам те много и така от тук до луната поне 100 пъти.

P.S. А аз ще продължа да се моля, да се надявам, че можем да бъдем заедно и, че съдбата ще бъде благосклонна за втори път към мен. Моля ви, помолете се за мен и нека бъда с това момиче. Весела Коледа на всички, който прочетоха моята лична драма и отделиха от скъпоценното си време. Благодаря ви!




Гласувай:
14


Вълнообразно



1. otvorko - Много ме разплака...
24.12.2013 10:08
Страхотен пост, желая ти наистина да се събереш с това момиче и да те оцени! Весела Коледа!
цитирай
2. lzl - Четох и плаках.
24.12.2013 19:49
Пожелавам ти настина да успееш да я върнеш при себе си...Аз лично не успях...
цитирай
3. imamnujdaotteb - Благодаря ви много.
24.12.2013 21:47
Радвам се, че има хора, които вярват в чистата и свята любов. Този житейски разказ има за цел каже на такива като мен, да не се чудят, а да сграбчват здраво любовта и да не я пускат никога. Тя е една единствена, идва и си отива като един миг от живота....
цитирай
4. imamnujdaotteb - Благодаря ти от все сърце.
24.12.2013 21:48
lzl написа:
Пожелавам ти настина да успееш да я върнеш при себе си...Аз лично не успях...

Весела Коледа!
цитирай
5. kakvonovo - Брато,
24.12.2013 21:49
Едно да запомниш:

Любов дето свършва просто не е започвала! Не е твойта тая. Твоята чака да и се обадиш! Огледай се!
цитирай
6. imamnujdaotteb - Или вече съм я
24.12.2013 22:03
kakvonovo написа:
Едно да запомниш:

Любов дето свършва просто не е започвала! Не е твойта тая. Твоята чака да и се обадиш! Огледай се!

изпуснал. То и затова се получават разводите.......
цитирай
7. ard - Честита Коледа!
24.12.2013 23:57
Хубаво Коледно послание, и за щастие Бог Ви дава нов шанс щом здравето Ви се подобрява. Вече знаете, че една връзка не може да се протака цели 5 години и Бог е решил да освободи жената до Вас от самия Вас чрез това изпитание. Вие отново сте се провалили и сега тази жена е свободна, а Вие (може би) сте поумнели.
цитирай
8. imamnujdaotteb - Това със сигурност е така.
25.12.2013 00:06
ard написа:
Хубаво Коледно послание, и за щастие Бог Ви дава нов шанс щом здравето Ви се подобрява. Вече знаете, че една връзка не може да се протака цели 5 години и Бог е решил да освободи жената до Вас от самия Вас чрез това изпитание. Вие отново сте се провалили и сега тази жена е свободна, а Вие (може би) сте поумнели.

Единственото нещо, което искам е втори шанс!
цитирай
9. zabavnata - Весела Коледа!
25.12.2013 08:17
Ех, хлапчо / казвам го с най-добри чувства / ... Дано Бог ти даде втори шанс с това момиче. Ще се радвам да нарисувате в реала своята сбъдната приказка.
Чудесата се случват на тези, които вярват в тях!

цитирай
10. imamnujdaotteb - Благодаря ти Руми за милите ви думи!
25.12.2013 11:10
rumyn написа:
толкhttp://www.tialoto.bg/a/102-christmas-with-tialoto/33724-vesela-koleda-neka-tozi-praznik-donese-izobilie-i-radost-v-zhivota-vi/?utm_source=blog&utm_medium=tialotobox&utm_campaign=footerова сила се иска да се отрече човек от любимия , за да не му причинява болка. а ти си го сторил. гордей се ! толкова смелост се иска човек да живее и да е добър въпреки злата гостенка -болестта. а ти си го сторил. гордей се!
господи ти си един прекрасен човек. разбирам че е лесно да те обикне човек. не те познавам, но след откровението ти , мога да кажа - познавам те. ти си едно чудо , което се е отрекло от себе си за да е щастлива жената която обича.
мама съветва( е не съм ти майка, нито приятелка, дори не съм ти позната) - събери някак парчетата от себе си, сглоби ги някак, обърни се към силата в себе си, и продължи на пред. потърси любовта в жената която всеки ден ти се усмихва в магазина дори. в колежката която излизайки за кафе първо теб пита дали искаш. в девойката която случайно( а дали е случайно) срещаш на спирката.някоя те чака да я заговориш. направи го. не ти обещавам че ще забравиш голямата си любов. но човешкото сърце е толкова голямо, може да обича не само един човек. както майката може да има обич за всичките си деца, тъка и човек може да намери обич за всичките си любови. просто не ги сравнявай една с друга. тази я прибери на топло в сърцето си. приюти я там. и продължи напред. животът е толкова кратък и ние тъка бързо стареем. изживей остатъка от твоя живот пълноценно, смислено. (откровение - за има поне 2 такива любови прибрани на топло, когато ми е най трудно те ме крепят)прегръдка от мен румяна.


Мъча се, вече от доста време. За сега не успешно. Искам да получа "Рестарт" мисля, нали на Коледа стават чудеса?! Дано и моето чудо се случи. Дано да успея да продължа някак си напред....Весела Коледа и още веднъж ви благодаря за топлисе слова.
цитирай
11. imamnujdaotteb - Дай Боже, Дано!
25.12.2013 11:10
zabavnata написа:
Ех, хлапчо / казвам го с най-добри чувства / ... Дано Бог ти даде втори шанс с това момиче. Ще се радвам да нарисувате в реала своята сбъдната приказка.
Чудесата се случват на тези, които вярват в тях!


Благодаря ви!
цитирай
12. ochevidec - Много тъжно ми стана.
28.12.2013 20:43
Не знаех, че съществуват такива хора като теб. Съжалявам, но много ме разчувства. Весела Коледа и щастлива Нова Година. И Нова Година нов късмет юначе!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: imamnujdaotteb
Категория: Политика
Прочетен: 16028
Постинги: 1
Коментари: 12
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031